RSS Feed

The Truth #2

24

September 2, 2012 by






24 comments »

boni kacak said...

:)

aizamia3 said...

sehari tak bukak walau sekadar stalker rasa tak puas.. ;)
ni bukan kalau dah.. tapi memang sayang.. ;)

aizamia3 said...

alamak.. tersilap entry komen daaaa... komen tu utk yang komen sebelum ni..
apa pun tak boleh.. ;)

ary_lee said...

ni ke quote yg lana maksudkan? ^^

Nong Andy said...

hurm.. selalunya macam tulah. ingat ia akan sentiasa ada dgn kita.. tapi rupa-rupanya bila-bila masa saja ia boleh di ambil Nya.

* baik... malam ni akak baca BISIK sampai habis hehehe... nanti akan citer pjg dlm blog smpai reader boring ekekeke..

shidaR said...

nice :)

caliph shuriken said...

pnah x dgr.. the truth is out there, hikk...

Ahmad Saufe said...

ouch !

paripariputih said...

And by the time you realize it... it is already too late.... pls appreciate what you have in your life... :)while stock last ha ha ha ^..^

Chic Na said...

that so true lana. ^^

azie namico said...

so don't never lose it ! hehee

babycomel said...

apa2 pun, hargailah sebelum kita sedar yg kita benar2 kehilangannya =)

Ety said...

Hee. Kak, betul tu. Hmm lumrah manusia, kadang2 lebih menghargai bila dah tiada. bru lah nak sedar kewujudannya dan etc.

Akak , Ety dtg mohon izin, nak say bye bye kat akak. Jgn risau, Ety akan kembali berblogging, bila sampai masanya nnti. akak take care yaa :)

Crew Fathi said...

Betui2... =)

Cendol said...

aduihhh lembab otak plak dahhh..bace 3 kali kot baruuu nk paham.haha otak suruh tido kot.

che'pi said...

yeah yeah ... the ugly truth of it ... hehehehhe

leakedknowledge said...

oh...speechless...:(

Tukang Karut said...

:-)

Leeza dayasari [santai leeza] said...

Like like like!!!! :-)

Masz Sidek said...

betul3...

Nurmujahidah Ismail said...

salu buat muja tersedar,, nk gi hargai sekarang la,, i love you!! :D

Zul De Alexis said...

setuju!!!!!


nice sgt..:)

Sally Yatiey said...

Nice ;D

Ruzzezanie said...

beta rasa beta salah timing la jenguk blog tuan hamba. sebab beta bace benda2 ni macam kejiwangan je.. hekhekhek..

err, bdw beta setuju yg tu. beta hilang tuan hamba brape minggu ni pun, rasa semacam je tau. :)

Powered by Blogger.